Sunday, January 24, 2016

Jawatan Kosong Jabatan Imigresen Malaysia, 1,646 Kekosongan 2016

Jawatan Kerja Kosong Jabatan Imigresen Malaysia logo www.ohjob.info januari 2016
Kerja Kosong Jabatan Imigresen Malaysia
Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan di Jabatan Imigresen Malaysia seperti berikut:-

1. Pegawai Imigresen Gred KP17


MUAT TURUN SYARAT KELAYAKAN


2. Penolong Penguasa Imigresen / Penguasa Imigresen (KP27, KP32, KP38, KP41, KP42, KP44, KP48, KP52, KP54)

MUAT TURUN SYARAT KELAYAKAN

PERMOHONAN ONLINE
KUALA LUMPUR - Sebanyak 1,646 kekosongan jawatan di Jabatan Imigresen akan diisi secara berperingkat mulai awal tahun depan.

Timbalan Ketua Pengarah Imigresen (Pengurusan), Datuk Abdul Halim Abdul Rahman berkata, daripada jumlah itu, 484 calon bagi jawatan gred KP17 dan 70 calon gred KP27 dijangka melapor diri pada Februari depan.

Beliau berkata, sehingga kini hanya 12,774 jawatan telah diisi manakala Jabatan Imigresen sedang bekerjasama dengan Suruhanjaya Perkhidmatan Awam untuk mengadakan sesi temuduga bagi mengisi baki kekosongan jawatan.

"Pengambilan ini dapat mengisi kekosongan jawatan di seluruh negara khususnya di Johor," katanya.

Beliau berkata demikian kepada Bernama selepas merasmikan sambutan Hari Imigresen 2015 peringkat Jabatan Imigresen Wilayah Persekutuan di sini hari ini.

Dalam pada itu, Abdul Halim berharap kerajaan dapat meluluskan permohonan insentif penguatkuasaan RM200 sebulan melibatkan peruntukan sebanyak RM30.4 juta. - Bernama

Tarikh Tutup Permohonan:- 2016

* Senarai Penuh Jawatan Kosong Yang Telah Dikemaskini (KLIK SINI)

loading...


Terima Kasih Kerana Membaca Dan Menyemak Jawatan Kosong Jabatan Imigresen Malaysia, 1,646 Kekosongan 2016 Selamat Memohon Dan Semoga Berjaya Kami Ucapkan, Sila LIKE Facebook Page Kami Dan Kongsikan Kepada Semua.
loading...


Rahsia Temuduga
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
↑ Iklan Disini RM30 Sebulan ↑

* Iklan Disini RM10 Sebulan (Klik Sini)


PERINGATAN: Kami/Ohjob tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Facebook Comment:

0 comments

Loading...

loading...