Sunday, January 24, 2016

Jawatan Kosong Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ), 438 Kekosongan 2016

Jawatan Kerja Kosong Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) logo www.ohjob.info januari 2016
Kerja Kosong Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ)
Permohonan adalah dipelawa kepada warganegara Malaysia bagi mengisi kekosongan jawatan di Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) seperti berikut:-

1. Pegawai Penguatkuasa N41


MUAT TURUN SYARAT KELAYAKAN


2. Pembantu Penguatkuasa N17

MUAT TURUN SYARAT KELAYAKAN


3. Penolong Pegawai Penguatkuasa N27

MUAT TURUN SYARAT KELAYAKAN

PERMOHONAN ONLINE
KUALA TERENGGANU – Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) menyasarkan pengambilan rekrut baharu apabila menawarkan 438 perjawatan melibatkan pelbagai gred pada tahun hadapan.

Timbalan Ketua Pengarah JPJ, Datuk Arifin Che Mat berkata terdapat kira-kira 300 kekosongan jawatan penguatkuasaan yang bermula dengan gred N17 manakala selebihnya melibatkan bukan jawatan penguatkuasaan.

“Sekarang ini, pengambilan sedang dilaksanakan dan pada tahun hadapan, kami yakin jawatan itu dapat dipenuhkan bagi menampung tugas-tugas dalam jabatan ini,” katanya kepada pemberita selepas menyampaikan kenderaan penguatkuasaan Zon Timur, di sini Isnin.

Menurutnya pengambilan rekrut itu adalah perlu bagi menampung keperluan semasa termasuk kekosongan bagi pembukaan beberapa Stesen Penguatkuasaan JPJ baharu di seluruh negara selain di Pusat Transformasi Bandar (UTC) yang memerlukan anggota untuk melaksanakan tugas di kawasan itu.

“Kami tidak wujudkan jawatan. Yang ada kini hanya kekosongan bagi pengisian jawatan, jadi kami akan agihkan pengambilan baharu itu sebaik mungkin bagi memastikan operasi kami tidak terjejas,” katanya dan menambah permohonan boleh dibuat menerusi Suruhanjaya Perkhidmatan Awam (SPA). – BERNAMA

Tarikh Tutup Permohonan:- 2016

* Senarai Penuh Jawatan Kosong Yang Telah Dikemaskini (KLIK SINI)

loading...


Terima Kasih Kerana Membaca Dan Menyemak Jawatan Kosong Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ), 438 Kekosongan 2016 Selamat Memohon Dan Semoga Berjaya Kami Ucapkan, Sila LIKE Facebook Page Kami Dan Kongsikan Kepada Semua.
loading...


Rahsia Temuduga
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
↑ Iklan Disini RM30 Sebulan ↑

* Iklan Disini RM10 Sebulan (Klik Sini)


PERINGATAN: Kami/Ohjob tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Facebook Comment:

2 comments

Unknown said...

mcm mane nk isi borang ..

Anonymous said...

kalau komen sume nak moderater yang approve..apa kata moderater jer lah yang bagi komen..tak payah ler minta comment orang lain.

Loading...

loading...