Tuesday, May 17, 2016

Jawatan Kosong Koperasi Bank Persatuan Malaysia Berhad (11 Jun 2016)

Jawatan Kerja Kosong Koperasi Bank Persatuan Malaysia Berhad logo www.ohjob.info jun 2016
Kerja Kosong Koperasi Bank Persatuan Malaysia Berhad
Permohonan adalah dipelawa kepada warganegara Malaysia bagi mengisi kekosongan jawatan di Koperasi Bank Persatuan Malaysia Berhad seperti berikut:-

1. PEGAWAI AR RAHNU
2. KETUA PEGAWAI EKSEKUTIF

MUAT TURUN SYARAT KELAYAKAN
Dan permohonan online

Koperasi Bank Persatuan Malaysia Berhad yang hanya dikenali sebagai Bank Persatuan, adalah sebuah entiti perbankan koperasi yang berpangkalan di Pulau Pinang, Malaysia. Pada masa ini, Bank Persatuan mempunyai lebih daripada 15 cawangan yang terletak terutamanya di Semenanjung Malaysia.

Bank Persatuan pada asalnya ditubuhkan dan didaftarkan secara rasmi sebagai sebuah syarikat koperasi pada 7 Jun 1950, di bawah Koperasi Ordinan Syarikat (1948) yang kini dikenali sebagai Akta Koperasi (1993). penciptaannya adalah hasil daripada penggabungan lebih 21 Village Cooperative Companies (Syarikat Kerjasama Kampung) di Bukit Mertajam, Pulau Pinang. Semasa penubuhan awal koperasi yang baru diwujudkan yang dikenali sebagai "The Province wellesley Perbankan Cooperative Union Limited". Pada tahun 1971, koperasi itu membuka keahliannya kepada kedua-dua individu dan koperasi. By 1981 yang menukar namanya kepada Bank Persatuan Kerjasama Seberang Perai Berhad dan hanya pada tahun 1995, Bank Persatuan pakai nama sekarang apabila ia ditukar kepada "Koperasi Bank Persatuan Malaysia Berhad" atau hanya boleh dipanggil Bank Persatuan.

Tarikh Tutup Permohonan:- 11 Jun 2016

* Senarai Penuh Jawatan Kosong Yang Telah Dikemaskini (KLIK SINI)

loading...


Terima Kasih Kerana Membaca Dan Menyemak Jawatan Kosong Koperasi Bank Persatuan Malaysia Berhad (11 Jun 2016) Selamat Memohon Dan Semoga Berjaya Kami Ucapkan, Sila LIKE Facebook Page Kami Dan Kongsikan Kepada Semua.
loading...


Rahsia Temuduga
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
↑ Iklan Disini RM30 Sebulan ↑

* Iklan Disini RM10 Sebulan (Klik Sini)


PERINGATAN: Kami/Ohjob tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Facebook Comment:

0 comments

Loading...

loading...