Tuesday, February 4, 2020

Jawatan Kosong di Keretapi Tanah Melayu Berhad (KTMB) – 12 Februari 2020


Jawatan Kosong di Keretapi Tanah Melayu Berhad (KTMB) – 12 Februari 2020 - Credit To : www.ejawatan.net

Pemohon daripada warganegara Malaysia yang memenuhi semua info syarat yang ditetapkan, dijemput untuk mengisi kekosongan dan membuat permohonan jawatan kosong di Keretapi Tanah Melayu Berhad (KTMB) sebagai :

1. EKSEKUTIF

Keretapi Tanah Melayu Berhad (KTM) or Malayan Railways Limited is the main rail operator in Peninsular Malaysia. The railway system dates back to the British colonial era, when it was first built to transport tin.

Previously known as the Federated Malay States Railways (FMSR) and the Malayan Railway Administration (MRA), Kereta api Tanah Melayu acquired its current name in 1962.

Tarikh tutup permohonan : 12 Februari 2020
Penempatan : Kuala Lumpur
Sektor : Berkanun

jawatan kosong Keretapi Tanah Melayu Berhad (KTMB) 2020

Sekiranya anda berminat untuk memohon jawatan kosong terkini yang ditawarkan oleh Keretapi Tanah Melayu Berhad (KTMB) ini, sila klik pautan yang disediakan di bawah.

► Klik untuk info dan permohonan

The post Jawatan Kosong di Keretapi Tanah Melayu Berhad (KTMB) – 12 Februari 2020 appeared first on JAWATAN KOSONG 2020.


► Klik untuk senarai jawatan kosong

* Senarai Penuh Jawatan Kosong Yang Telah Dikemaskini (KLIK SINI)

loading...


Terima Kasih Kerana Membaca Dan Menyemak Jawatan Kosong di Keretapi Tanah Melayu Berhad (KTMB) – 12 Februari 2020 Selamat Memohon Dan Semoga Berjaya Kami Ucapkan, Sila LIKE Facebook Page Kami Dan Kongsikan Kepada Semua.
loading...


Rahsia Temuduga
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
↑ Iklan Disini RM30 Sebulan ↑

* Iklan Disini RM10 Sebulan (Klik Sini)


PERINGATAN: Kami/Ohjob tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Facebook Comment:

0 comments

Loading...

loading...