Tuesday, March 29, 2011

(Terbuka) Jawatan Kosong Panji Zaman Security (M) SDN. BHD.


Kerja Kosong Panji Zaman Security (M) SDN. BHD.

Maklumat Syarikat
Panji Zaman Security M Sdn. Bhd. adalah sebuah syarikat milik penuh bumiputera yang telah diperbadankan pada 14 Julai 1994. Aktiviti syarikat sekarang ialah mengendalikan perkhidmatan kawalan keselamatan bersenjata dan tanpa senjata untuk Bangunan Etiqa Twins, Jalan Pinang, Kuala Lumpur, Kelab Tasik Putrajaya, Menara Surian dan berberapa agensi-agensi yang lain termasuk agensi-agensi kerajaan iaitu kawalan keselamatan Sekolah-Sekolah Terengganu Daerah Dungun, Sekolah Menengah Teknik Arau, Perlis dan Lembaga Tabung Angkatan Tentera LTAT, Jalan Bukit Bintang, Kuala Lumpur. Sejajar dengan dasar memperluaskan khidmat keselamatan kami, Panji Zaman Security M Sdn. Bhd. berupaya menawarkan khidmat lengkap di dalam bidang pengurusan dan operasi Pembekalan Perkhidmatan Kawalan Keselamatan di permis-permis yang tugaskan


Nama Jawatan
Pengawal Keselamatan

Skop Kerja
Mengawal dan memastikan premis yang dipertanggungjawabkan berada dalam keadaan yang selamat, memastikan semua peralatan kepunyaan pelanggan selamat, mengawal dan memantau setiap pergerakan orang awam yang keluar masuk premis yang dipertanggungjawabkan supaya tidak berlaku keadaan yang tidak diinginkan.

Kelayakan
minima SPM (Kelayakan dibawah tahap minima yang ditetapkan boleh dipertimbangkan berdasarkan kemampuan menulis dan membaca)

Cara Memohon
Sila hubungi En. Zulfadhli Di Talian 0341494036 / 0196644070

KLIK SINI UNTUK RUJUKAN

Tarikh Tutup Permohonan:- Terbuka

* Senarai Penuh Jawatan Kosong Yang Telah Dikemaskini (KLIK SINI)

loading...


Terima Kasih Kerana Membaca Dan Menyemak (Terbuka) Jawatan Kosong Panji Zaman Security (M) SDN. BHD. Selamat Memohon Dan Semoga Berjaya Kami Ucapkan, Sila LIKE Facebook Page Kami Dan Kongsikan Kepada Semua.
loading...


Rahsia Temuduga
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
↑ Iklan Disini RM30 Sebulan ↑

* Iklan Disini RM10 Sebulan (Klik Sini)


PERINGATAN: Kami/Ohjob tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Facebook Comment:

0 comments

Loading...

loading...