Sunday, January 29, 2012

Jawatan Kosong Tentera Laut Diraja Malaysia (TLDM) (11-28 Februari 2012)

Jawatan Kerja Kosong Tentera Laut Diraja Malaysia (TLDM)
Kerja Kosong Tentera Laut Diraja Malaysia (TLDM)
Tentera Laut Diraja Malaysia (TLDM) mempelawa belia dan beliawanis tanahair untuk berkhidmat sebagai anggota TLDM peringkat rendah (Lain-Lain Pangkat) lelaki dan wanita di dalam pelbagai kepakaran dan cawangan.

Sila hadir di pusat pemilihan yang tercatat seperti Jadual Pemilihan. Waktu pendaftaran dibuka mulai jam 08:30 pagi hingga 10:00 pagi, permohonan tidak akan diterima selepas tamat waktu pendaftaran. Pemohon dikehendaki berpakaian sukan, baju 'T' berkolar, seluar panjang sukan, berkasut sukan dan berstokin.


KLIK GAMBAR UNTUK BESARKAN

Tarikh Tutup Pemilihan:- 11 - 28 Februari 2012

* Senarai Penuh Jawatan Kosong Yang Telah Dikemaskini (KLIK SINI)

loading...


Terima Kasih Kerana Membaca Dan Menyemak Jawatan Kosong Tentera Laut Diraja Malaysia (TLDM) (11-28 Februari 2012) Selamat Memohon Dan Semoga Berjaya Kami Ucapkan, Sila LIKE Facebook Page Kami Dan Kongsikan Kepada Semua.
loading...


Rahsia Temuduga
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
↑ Iklan Disini RM30 Sebulan ↑

* Iklan Disini RM10 Sebulan (Klik Sini)


PERINGATAN: Kami/Ohjob tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Facebook Comment:

0 comments

Loading...

loading...