Wednesday, April 9, 2014

Jawatan Kosong Jabatan Ketua Menteri Sarawak (04 Mei 2014)

Jawatan Kerja Kosong Jabatan Ketua Menteri Sarawak  logo
Kerja Kosong Jabatan Ketua Menteri Sarawak
Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan di Jabatan Ketua Menteri Sarawak seperti berikut:-

1. Pegawai Penyelidik Q41
2. Penolong Pegawai Penyelidik Q27
3. Setiausaha Pejabat N27
4. Pembantu Tadbir (Perkeranian/Operasi) N17
5. Pembantu Tadbir (Perkeranian/Operasi) IT N17
6. Pemandu kenderaan Bermotor R3
7. Pembantu Am Rendah N1
8. Pekerja Awam

MUAT TURUN SYARAT KELAYAKAN
Dan permohonan online


Pemohon yang telah mendaftar dan memohon jawatan yang disenaraikan tidak perlu lagi memohon semula sekiranya tempoh permohonan masih sah.

Pemohon yang telah mendaftar tetapi tidak memohon jawatan kosong yang disenaraikan boleh mengemaskini permohonan jawatan melalui akaun e-recruitment masing-masing. Bagi mereka yang belum mendaftar dan berminat memohon jawatan kosong yang diiklankan, perlu terlebih dahulu mengemukakan pendaftaran yang lengkap secara atas talian melalui laman web ini.

Sila rujuk SYARAT DAN CARA MEMOHON, PANDUAN PEMOHON dan SENARAI JAWATAN sebelum mengemukakan permohonan jawatan kosong dan pastikan semua maklumat diisi dengan lengkap dalam akaun e-recruitment.

Untuk sebarang pertanyaan lanjut, sila hubungi pegawai dari Unit Makmal Penyelidikan Tanah Gambut Tropika, Jabatan Ketua Menteri di talian 082-241164.

Tarikh Tutup Permohonan:- 04 Mei 2014

* Senarai Penuh Jawatan Kosong Yang Telah Dikemaskini (KLIK SINI)

loading...


Terima Kasih Kerana Membaca Dan Menyemak Jawatan Kosong Jabatan Ketua Menteri Sarawak (04 Mei 2014) Selamat Memohon Dan Semoga Berjaya Kami Ucapkan, Sila LIKE Facebook Page Kami Dan Kongsikan Kepada Semua.
loading...


Rahsia Temuduga
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
↑ Iklan Disini RM30 Sebulan ↑

* Iklan Disini RM10 Sebulan (Klik Sini)


PERINGATAN: Kami/Ohjob tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Facebook Comment:

0 comments

Loading...

loading...