Sunday, February 1, 2015

Jawatan Kosong Pentadbiran Kerajaan Negeri Pulau Pinang (12 Februari 2015)

Jawatan Kerja Kosong Pentadbiran Kerajaan Negeri Pulau Pinang logo www.ohjob.info februari 2015
Kerja Kosong Pentadbiran Kerajaan Negeri Pulau Pinang
Permohonan adalah dipelawa kepada warganegara Malaysia bagi mengisi kekosongan jawatan di Pentadbiran Kerajaan Negeri Pulau Pinang seperti berikut:-

1. Pengawal Keselamatan KP11

MUAT TURUN SYARAT KELAYAKAN
Dan permohonan online

1. Sistem Pendaftaran Pekerjaan Sepanjang Masa (e2PSM) adalah satu sistem pendaftaran pekerjaan bagi pemohon-pemohon yang berminat untuk mengisi kekosongan jawatan kosong di Pentadbiran Setiausaha Kerajaan Negeri Pulau Pinang.

2. Pendaftaran hanya sah selama setahun dari tarikh pendaftaran dan pemohon dikehendaki mengemaskini semula sekiranya masih berminat memohon jawatan kosong di Pentadbiran Setiausaha Kerajaan Negeri Pulau Pinang.

3. Jawatan tetap yang ditawarkan adalah bagi Kumpulan Pelaksana menggunakan kelayakan masuk Penilaian Menengah Rendah (PMR)/ Sijil Rendah Pelajaran (SRP)/ Tamat Tingkatan Tiga dan ke bawah sahaja.

4. Jawatan kontrak yang ditawarkan adalah bagi semua jawatan (Kumpulan Pengurusan & Profesional dan Kumpulan Pelaksana) bergantung kepada keperluan jabatan.

5. Pemohon yang layak sahaja akan dipanggil untuk menghadiri Ujian Tapisan & temuduga.

6. Bagi pemohon yang tidak layak (tidak memenuhi syarat lantikan)/ tidak berjaya dalam Ujian Tapisan, makluman tersebut dipaparkan dalam status permohonan pemohon.

Tarikh Tutup Permohonan:- 12 Februari 2015

* Senarai Penuh Jawatan Kosong Yang Telah Dikemaskini (KLIK SINI)

loading...


Terima Kasih Kerana Membaca Dan Menyemak Jawatan Kosong Pentadbiran Kerajaan Negeri Pulau Pinang (12 Februari 2015) Selamat Memohon Dan Semoga Berjaya Kami Ucapkan, Sila LIKE Facebook Page Kami Dan Kongsikan Kepada Semua.
loading...


Rahsia Temuduga
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
↑ Iklan Disini RM30 Sebulan ↑

* Iklan Disini RM10 Sebulan (Klik Sini)


PERINGATAN: Kami/Ohjob tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Facebook Comment:

0 comments

Loading...

loading...