Monday, June 22, 2015

Jawatan Kosong Lembaga Zakat Selangor (22 Julai 2015)

Kerja Kosong Lembaga Zakat Selangor
Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan di Lembaga Zakat Selangor seperti berikut:-

1. Internship for Business Studies/Administration Students

Tarikh Tutup Permohonan:- Sepanjang tahun

2. Pembantu Tadbir

Tarikh Tutup Permohonan:- 26 Jun 2015


3. Pengurus Bait Al Mawaddah
4. Pengurus Perolehan

MUAT TURUN SYARAT KELAYAKAN
Dan permohonan online
Dengan komitmen disertai inovasi yang berkesinambungan, menjadi resepi bagi menjadikan LZS terus berdaya maju. Ditambah dengan semangat ‘Satu Pasukan, Satu Wawasan’ yang menjadi motto untuk menjadikan LZS terus menjadi amil yang baik. Setiap gerak kerja sentiasa diperkemaskan bagi meningkatkan tahap profasionalisme amil dalam menguruskan zakat supaya hak asnaf zakat terjamin dan terpelihara. Seterusnya dapat meningkatkan kepercayaan dan keyakinan masyarakat terhadap institusi zakat.

Untuk memenuhi keperluan tenaga kerja sentiasa mencukupi, kami amat mengalu-alukan seseorang yang komited, berani dan berdaya saing untuk sama-sama peneraju perubahan untuk menjadikan LZS sebagai sebuah organisasi terunggul dalam meneraju kecemerlangan pengurusan zakat bertaraf dunia.

Selain menawarkan gaji dan elaun yang sesuai mengikut kelayakan, kami juga turut menyediakan kemudahan-kemudahan seperti faedah kesihatan, pakej pinjaman dan subsidi kepada mereka yang layak.

Tarikh Tutup Permohonan:- 22 Julai 2015

* Senarai Penuh Jawatan Kosong Yang Telah Dikemaskini (KLIK SINI)

loading...


Terima Kasih Kerana Membaca Dan Menyemak Jawatan Kosong Lembaga Zakat Selangor (22 Julai 2015) Selamat Memohon Dan Semoga Berjaya Kami Ucapkan, Sila LIKE Facebook Page Kami Dan Kongsikan Kepada Semua.
loading...


Rahsia Temuduga
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
↑ Iklan Disini RM30 Sebulan ↑

* Iklan Disini RM10 Sebulan (Klik Sini)


PERINGATAN: Kami/Ohjob tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Facebook Comment:

1 comments

Aiman Yusof said...

Salam kepada Pengurusan Pusat Zakat saya tidak paham mohon secara online yang besar( pegawai ) jawatan pengawal Keselamatan, walaupun biasa menjadi penolong amil zakat bagi negeri selangor hanya tahun ini , saya tidak sambung khimat sebagai Pegawai Masjid ( Siak 1 Masjid )berakhir pada 31/05/2015.bila pengawal keselamatan biasa dgn syarikat korprat dgn simedaby dan anak koperasai atm curse di mutiara damansara.mohon percerahan secara biasa isi borang . sekian terima kasih.

Loading...

loading...