Sunday, September 6, 2015

Jawatan Kosong Jabatan Perhutanan Negeri Perak (18 September 2015)

Jawatan Kerja Kosong Jabatan Perhutanan Negeri Perak logo www.ohjob.info september 2015
Kerja Kosong Jabatan Perhutanan Negeri Perak
Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan di Jabatan Perhutanan Negeri Perak seperti berikut:-

1. Penolong Pemelihara Hutan G27

MUAT TURUN SYARAT KELAYAKAN

MUAT TURUN BORANG PERMOHONAN
1. Hanya satu salinan borang ini yang dikehendaki dimajukan ke Bahagian Perkhidmatan, Jabatan Perhutanan Negeri Perak, Persiaran Meru Utama, Bandar Meru Raya, 30020 Ipoh, Perak Darul Ridzuan. Satu salinan tiap-tiap Sijil atau surat-surat/dokumen lain hendaklah juga disertakan sebagai tanda si pemohon mempunyai kelayakan atau lain-lain kelayakan yang dikehendaki.

2. Pemohon-pemohon yang dipilih untuk temuduga akan diberitahu kemudian dan mereka mestilah membawa bersama-sama mereka Sijil-sijil serta lain-lain surat yang asal apabila menghadiri temuduga.

3. Jika seseorang pemohon ada sedia memegang jawatan Kerajaan, permohonannya hendaklah dihantar melalui Ketua Jabatan mengikut P.A. Bab A 21.

4. Borang-borang yang tidak lengkap dengan butir-butir yang diperlukan, borang yang diterima selepas tarikh iklan ditutup dan borang permohonan selain daripada „Borang JPN 1/2015 tidak akan diberi pertimbangan.

5. Segala perbelanjaan yang berhubung dengan permohonan ini atau temuduga tidak akan dibiayai oleh pihak kerajaan.

Tarikh Tutup Permohonan:- 18 September 2015

* Senarai Penuh Jawatan Kosong Yang Telah Dikemaskini (KLIK SINI)

loading...


Terima Kasih Kerana Membaca Dan Menyemak Jawatan Kosong Jabatan Perhutanan Negeri Perak (18 September 2015) Selamat Memohon Dan Semoga Berjaya Kami Ucapkan, Sila LIKE Facebook Page Kami Dan Kongsikan Kepada Semua.
loading...


Rahsia Temuduga
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
↑ Iklan Disini RM30 Sebulan ↑

* Iklan Disini RM10 Sebulan (Klik Sini)


PERINGATAN: Kami/Ohjob tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Facebook Comment:

0 comments

Loading...

loading...