Sunday, November 29, 2015

Jawatan Kosong Maktab Rendah Sains MARA (MRSM) (07 Disember 2015)

Jawatan Kerja Kosong Maktab Rendah Sains MARA (MRSM) logo www.ohjob.info disember 2015
Kerja Kosong Maktab Rendah Sains MARA (MRSM)
Permohonan adalah dipelawa kepada warganegara Malaysia bagi mengisi kekosongan jawatan di Maktab Rendah Sains MARA (MRSM) seperti berikut:-

1. Guru Matematik DC 41


MUAT TURUN SYARAT KELAYAKAN
Dan cara memohon
Maktab Rendah Sains MARA Langkawi (MRSM Langkawi) merupakan MRSM yang ke-19 ditubuhkan di Malaysia pada tahun 1999. Pembinaan MRSM ini telah diilhamkan oleh Perdana Menteri Malaysia yang ke-4 iaitu Tun Dr. Mahathir bin Mohamad. Seperti namanya, MRSM ini terletak di Langkawi, Kedah. Kedudukan MRSM Langkawi yang terletak di pinggir hilir bukit memberikan suasana yang aman, damai dan kondusif kepada para pelajar untuk belajar. MRSM ini juga hanya beberapa kilometer daripada pekan Kuah (bandar utama di Langkawi) meletakkan MRSM Langkawi di kedudukan yang strategik di Langkawi ini.

Tarikh Tutup Permohonan:- 07 Disember 2015

* Senarai Penuh Jawatan Kosong Yang Telah Dikemaskini (KLIK SINI)

loading...


Terima Kasih Kerana Membaca Dan Menyemak Jawatan Kosong Maktab Rendah Sains MARA (MRSM) (07 Disember 2015) Selamat Memohon Dan Semoga Berjaya Kami Ucapkan, Sila LIKE Facebook Page Kami Dan Kongsikan Kepada Semua.
loading...


Rahsia Temuduga
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
↑ Iklan Disini RM30 Sebulan ↑

* Iklan Disini RM10 Sebulan (Klik Sini)


PERINGATAN: Kami/Ohjob tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Facebook Comment:

0 comments

Loading...

loading...