Thursday, March 31, 2016

Jawatan Kosong KPJ Klang Specialist Hospital (28 April 2016)

Jawatan Kerja Kosong KPJ Klang Specialist Hospital logo www.ohjob.info april 2016
Kerja Kosong KPJ Klang Specialist Hospital
Permohonan adalah dipelawa kepada warganegara Malaysia bagi mengisi kekosongan jawatan di KPJ Klang Specialist Hospital seperti berikut:-

1. Head of Physiotherapy


MUAT TURUN SYARAT KELAYAKAN
Dan permohonan online
Hospital Pakar KPJ Klang (KLGSH) merupakan hospital ke-21 kumpulan KPJ yang ini. A multi-kepakaran 'one stop' tertiary hospital menjaga standard antarabangsa, KLGSH komited sepenuhnya dalam menurut kecemerlangan dengan mengekalkan dan menyediakan standard yang luar biasa ke atas pesakit-penjagaan dan menyampaikan perkhidmatan yang berkualiti dengan belas kasihan.

A 220 katil penjagaan akut kemudahan perubatan peribadi yang dilengkapi dengan keadaan bilik pembedahan seni dan peralatan perubatan yang menggabungkan teknologi terkini, KLGSH disokong oleh pasukan kepakaran perubatan bertaraf dunia dan profesional penjagaan kesihatan yang khusus.

KLGSH terletak dan estetika dibentangkan dalam perbandaran yang indah, maju dan sibuk di Bandar Baru Klang dan mudah diakses dari Federal Highway KL-Klang, Kesas Highway, Lebuhraya Damansara Puchong (LDP), Ekspressway Lingkaran Tengah (ELITE) dan Lebuhraya baru Lembah Klang (NKVE). KLGSH juga bersambung dengan pelbagai lebuh iaitu ke Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) dan Seaport (Northport dan Westport).

Terletak betul-betul di tengah-tengah bandar-bandar yang sibuk, KLGSH juga dikelilingi oleh ditubuhkan ditambah sehingga & datang seperti Bandar Baru Klang, Setia Alam, Shah Alam, Kota Kemuning, Meru, Kapar, Taman Sungai Rasau dan lain-lain kawasan perumahan dan industri semua hanya dalam 30 km radius.

Tarikh Tutup Permohonan:- 28 April 2016

* Senarai Penuh Jawatan Kosong Yang Telah Dikemaskini (KLIK SINI)

loading...


Terima Kasih Kerana Membaca Dan Menyemak Jawatan Kosong KPJ Klang Specialist Hospital (28 April 2016) Selamat Memohon Dan Semoga Berjaya Kami Ucapkan, Sila LIKE Facebook Page Kami Dan Kongsikan Kepada Semua.
loading...


Rahsia Temuduga
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
↑ Iklan Disini RM30 Sebulan ↑

* Iklan Disini RM10 Sebulan (Klik Sini)


PERINGATAN: Kami/Ohjob tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Facebook Comment:

0 comments

Loading...

loading...