Sunday, March 13, 2016

Jawatan Kosong Telekom Malaysia Berhad (TM) (25 Mac 2016)

Jawatan Kerja Kosong Telekom Malaysia Berhad (TM) logo www.ohjob.info mac 2016
Kerja Kosong Telekom Malaysia Berhad (TM)
Permohonan adalah dipelawa kepada warganegara Malaysia bagi mengisi kekosongan jawatan di Telekom Malaysia Berhad (TM) seperti berikut:-

1. Assistant Manager Information Services (Execuitve)
2. Assistant Manager System Development 1 (Execuitve)

MUAT TURUN SYARAT KELAYAKAN
Dan permohonan online (External)

Telekom Malaysia Berhad (TM), Malaysia juara jalur lebar dan maklumat dan komunikasi bersepadu kumpulan terkemuka, menawarkan pelbagai jenis perkhidmatan dan penyelesaian komunikasi dalam jalur lebar, data dan talian tetap. Sebagai peneraju pasaran, TM didorong oleh penciptaan nilai pihak berkepentingan dalam persekitaran yang kompetitif. Kumpulan juga sentiasa memberi tumpuan kepada menyampaikan pengalaman pelanggan yang dipertingkatkan melalui peningkatan kualiti perkhidmatan pelanggan yang berterusan dan inovasi, manakala memberi tumpuan kepada peningkatan kecekapan operasi dan produktiviti.

Dengan memanfaatkan rangkaian globalnya yang meluas, infrastruktur rangkaian dan kepakaran kolektif, TM berkedudukan baik untuk meletakkan Malaysia sebagai hab Internet serantau dan gerbang digital bagi Asia Tenggara. TM tetap sabar dalam transformasinya ke arah menjadi pembekal komunikasi generasi baru untuk menyampaikan gaya hidup digital yang dipertingkatkan dan bersepadu untuk semua rakyat Malaysia, dan membuka kemungkinan melalui sambungan, komunikasi dan kerjasama ke arah wawasan bersama untuk melonjakkan negara ke arah ekonomi berpendapatan tinggi.

Sebagai warga korporat yang model komited untuk tadbir urus yang baik dan ketelusan, TM terus berikrar untuk memastikan integriti proses, bangsa dan reputasi serta kemampanan operasi kami itu. etos Tanggungjawab Korporat (CR) teguh pada amalan bertanggungjawab dalam empat domain utama iaitu pasaran, tempat kerja, masyarakat dan alam sekitar. Dengan memberi tumpuan kepada ICT, Kumpulan menyokong 3 platform utama iaitu pendidikan, pembinaan masyarakat / negara dan alam sekitar, melalui Mendekati program kami.

Tarik Tutup Permohonan:- 25 Mac 2016

* Senarai Penuh Jawatan Kosong Yang Telah Dikemaskini (KLIK SINI)

loading...


Terima Kasih Kerana Membaca Dan Menyemak Jawatan Kosong Telekom Malaysia Berhad (TM) (25 Mac 2016) Selamat Memohon Dan Semoga Berjaya Kami Ucapkan, Sila LIKE Facebook Page Kami Dan Kongsikan Kepada Semua.
loading...


Rahsia Temuduga
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
↑ Iklan Disini RM30 Sebulan ↑

* Iklan Disini RM10 Sebulan (Klik Sini)


PERINGATAN: Kami/Ohjob tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Facebook Comment:

0 comments

Loading...

loading...