Wednesday, April 27, 2016

Jawatan Kosong FireFly (25 Mei 2016)

Jawatan Kerja Kosong FireFly logo www.ohjob.info mei 2016
Kerja Kosong FireFly
Permohonan adalah dipelawa kepada warganegara Malaysia bagi mengisi kekosongan jawatan di FireFly seperti berikut:-

1. Executive, Social Media & Media Buy
2. Manager, Events & Marketing


MUAT TURUN SYARAT KELAYAKAN
Dan permohonan online
Dilancarkan pada 3 April 2007, Firefly dikendalikan oleh FlyFirefly Sdn Bhd (346.606-K) dahulu dikenali sebagai MAS Sdn Bhd, dan merupakan anak syarikat milik penuh Malaysia Airlines Berhad 1.116.944-X. Yang beroperasi dari hab Pulau Pinang dan Subang, Firefly menyediakan sambungan ke pelbagai tempat di Malaysia, Selatan Thailand, Singapura dan Sumatera Indonesia, menjajarkan dirinya dengan agenda Pertumbuhan Segi Tiga Indonesia-Malaysia-Thailand (IMT-GT).

Subang, rumah kepada lapangan terbang bandar moden dan mudah, adalah titik sentuhan yang sempurna untuk pelancong perniagaan dan pelancong. Plus, dengan reputasi kami untuk menawarkan layanan mesra dan perkhidmatan yang terbaik, kami percaya penumpang kami akan mempunyai pengalaman yang sukar dilupakan di atas kapal.

Matlamat kami adalah untuk membawa masyarakat lebih dekat dengan mengatasi kekangan geografi melalui rangkaian penerbangan kami ke titik-ke-titik, menghubungkan dunia untuk komuniti yang kita berkhidmat dan menyumbang kepada ekonomi tempatan dengan peningkatan perdagangan dan pelancongan. Terima kasih kepada peraturan perkongsian kod dengan Malaysia Airlines, kita juga dapat memperkenalkan keajaiban Asia Tenggara untuk pelancong dari luar rantau ini.

Tarikh Tutup Permohonan:- 25 Mei 2016

* Senarai Penuh Jawatan Kosong Yang Telah Dikemaskini (KLIK SINI)

loading...


Terima Kasih Kerana Membaca Dan Menyemak Jawatan Kosong FireFly (25 Mei 2016) Selamat Memohon Dan Semoga Berjaya Kami Ucapkan, Sila LIKE Facebook Page Kami Dan Kongsikan Kepada Semua.
loading...


Rahsia Temuduga
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
↑ Iklan Disini RM30 Sebulan ↑

* Iklan Disini RM10 Sebulan (Klik Sini)


PERINGATAN: Kami/Ohjob tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Facebook Comment:

0 comments

Loading...

loading...