Monday, April 25, 2016

Jawatan Kosong SME Corporation Malaysia (06 Mei 2016)

Jawatan Kerja Kosong SME Corporation Malaysia logo www.ohjob.info mei 2016
Kerja Kosong SME Corporation Malaysia
Permohonan adalah dipelawa kepada warganegara Malaysia bagi mengisi kekosongan jawatan di SME Corporation Malaysia seperti berikut:-

1. Penolong Pengurus Gred 8
2. Pembantu Eksekutif Gred 13
3. Pembantu Pentadbiran Gred 14

MUAT TURUN SYARAT KELAYAKAN

MUAT TURUN BORANG PERMOHONAN
SME Corporation Malaysia (SME Corp. Malaysia) adalah sebuah Agensi Penyelarasan Pusat di bawah Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri Malaysia yang merangka dasar keseluruhan dan strategi untuk Perusahaan Kecil dan Sederhana (PKS) dan menyelaras pelaksanaan program pembangunan PKS di semua Kementerian berkaitan dan Agencies. Ia bertindak sebagai pusat rujukan untuk penyelidikan dan penyebaran data mengenai PKS, serta, menyediakan khidmat nasihat untuk PKS di Malaysia. SME Corp. Malaysia juga berperanan sebagai Sekretariat kepada Majlis Pembangunan PKS Kebangsaan (MPPK) yang dipengerusikan oleh Perdana Menteri Malaysia.

Tarikh Tutup Permohonan:- 06 Mei 2016

* Senarai Penuh Jawatan Kosong Yang Telah Dikemaskini (KLIK SINI)

loading...


Terima Kasih Kerana Membaca Dan Menyemak Jawatan Kosong SME Corporation Malaysia (06 Mei 2016) Selamat Memohon Dan Semoga Berjaya Kami Ucapkan, Sila LIKE Facebook Page Kami Dan Kongsikan Kepada Semua.
loading...


Rahsia Temuduga
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
↑ Iklan Disini RM30 Sebulan ↑

* Iklan Disini RM10 Sebulan (Klik Sini)


PERINGATAN: Kami/Ohjob tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Facebook Comment:

0 comments

Loading...

loading...