Monday, May 30, 2016

Jawatan Kosong Institut Teknologi Perak (22 Jun 2016)

Jawatan Kerja Kosong Institut Teknologi Perak logo www.ohjob.info jun 2016
Kerja Kosong Institut Teknologi Perak
Permohonan adalah dipelawa kepada warganegara Malaysia bagi mengisi kekosongan jawatan di Institut Teknologi Perak seperti berikut:-

1. Finance Manager


MUAT TURUN SYARAT KELAYAKAN
Dan permohonan online
College Perak Teknologi yang strategik terletak di daerah Greentown, bandar Ipoh, di negeri Perak, Malaysia. Kolej ini dilengkapi dengan kemudahan moden dan persekitaran pembelajaran yang kondusif, yang menawarkan pelajar dengan pengalaman pembelajaran yang baik. Sebagai terletak di tengah-tengah ibu kota, pelajar mempunyai akses kepada kemudahan tempatan berdekatan seperti bank, restoran, hotel dan pusat-pusat membeli-belah. Bandar Ipoh sendiri kaya dengan sejarah dan warisan menjadikannya destinasi pelancongan pilihan dan juga merupakan salah satu daripada bandar-bandar terbesar di negara ini. bandar Ipoh juga terkenal kerana mempunyai pelbagai meriah masakan etnik yang banyak dan rumah kepada tandatangan sendiri Ipoh Ipoh White Coffee.

Kolej sendiri menyediakan untuk pelbagai sangat luas program berkualiti bagi memenuhi kehendak majikan hari ini dalam bidang pengurusan, perakaunan, hospitaliti, kulinari, program berasaskan kemahiran lain kejuruteraan dan. Pasukan kami terdiri daripada pengurus yang berdedikasi dan berkelayakan tinggi datang bersama-sama untuk menyampaikan program-program kualiti yang diiktiraf oleh Kementerian Pelajaran Malaysia dan diiktiraf oleh Agensi Kelayakan Malaysia yang diiktiraf di seluruh dunia.

Kami bangga dalam menyediakan pengalaman pembelajaran yang unik untuk pelajar-pelajar kita dengan penuh dedikasi tandatangan kami dari ahli akademik dan kakitangan pengurusan yang merupakan ciri khas Ipoh hospitaliti. Penelitian telah diambil untuk memastikan bahawa anda diberi perhatian peribadi, liputan mendalam daripada sukatan pelajaran dan pendekatan hands-on untuk belajar untuk menjadi seorang graduan yang berkualiti dengan kemahiran dan pengetahuan yang dalam permintaan oleh pasaran.

Tarikh Tutup Permohonan:- 22 Jun 2016

* Senarai Penuh Jawatan Kosong Yang Telah Dikemaskini (KLIK SINI)

loading...


Terima Kasih Kerana Membaca Dan Menyemak Jawatan Kosong Institut Teknologi Perak (22 Jun 2016) Selamat Memohon Dan Semoga Berjaya Kami Ucapkan, Sila LIKE Facebook Page Kami Dan Kongsikan Kepada Semua.
loading...


Rahsia Temuduga
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
↑ Iklan Disini RM30 Sebulan ↑

* Iklan Disini RM10 Sebulan (Klik Sini)


PERINGATAN: Kami/Ohjob tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Facebook Comment:

0 comments

Loading...

loading...