Sunday, May 15, 2016

Jawatan Kosong Pertubuhan Keselamatan Sosial (PERKESO) (23 Mei 2016)

Jawatan Kerja Kosong Pertubuhan Keselamatan Sosial (PERKESO) logo www.ohjob.info mei 2016
Kerja Kosong Pertubuhan Keselamatan Sosial (PERKESO)
Permohonan adalah dipelawa kepada warganegara Malaysia bagi mengisi kekosongan jawatan di Pertubuhan Keselamatan Sosial (PERKESO) seperti berikut:-

1. Ketua Pelaburan Hartanah Gred 27
2. Pegawai Penyelidik Ekuiti Gred 25

MUAT TURUN SYARAT KELAYAKAN

PERMOHONAN ONLINE
Pertubuhan Keselamatan Sosial (PERKESO) ditubuhkan pada tahun 1971 bagi menguatkuasa, mentadbir dan melaksana Akta Keselamatan Sosial Pekerja 1969 dan Peraturan-Peraturan (AM) Keselamatan Sosial Pekerja 1971. Melalui 50 buah cawangan di seluruh Negara dan sebuah Pusat Rehablitasi di Melaka, PERKESO sentiasa berusaha memberikan perkhidmatan yang terbaik kepada para pelanggan melalui maklumat yang tepat dan cepat serta sentiasa memelihara hubungan yang baik antara majikan dan pekerja selaras dengan visi PERKESO selaku Peneraju Keselamatan Sosial Yang Unggul Dan Cemerlang Menjelang 2020.

Pemohon dikehendaki mengemukakan permohonan SECARA ATAS TALIAN (ONLINE) ATAU melalui borang permohonan jawatan PKS (T) 70 yang boleh didapati di alamat berikut:-

Ketua Eksekutif
Pertubuhan Keselamatan Sosial
Tingkat 10, Menara PERKESO
281, Jalan Ampang, 50538 Kuala Lumpur

(u.p: Bahagian Sumber Manusia)

Calon-calon yang layak selepas tapisan sahaja akan dihubungi untuk proses temuduga.

Permohonan yang tidak menerima sebarang jawapan selepas (6) bulan dari tutup iklan hendaklah menganggap permohonan mereka tidak berjaya. Tiada makluman bersurat akan dikeluarkan oleh pihak PERKESO bagi permohonan yang tidak berjaya.

Tarikh Tutup Permohonan:- 23 Mei 2016

* Senarai Penuh Jawatan Kosong Yang Telah Dikemaskini (KLIK SINI)

loading...


Terima Kasih Kerana Membaca Dan Menyemak Jawatan Kosong Pertubuhan Keselamatan Sosial (PERKESO) (23 Mei 2016) Selamat Memohon Dan Semoga Berjaya Kami Ucapkan, Sila LIKE Facebook Page Kami Dan Kongsikan Kepada Semua.
loading...


Rahsia Temuduga
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
↑ Iklan Disini RM30 Sebulan ↑

* Iklan Disini RM10 Sebulan (Klik Sini)


PERINGATAN: Kami/Ohjob tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Facebook Comment:

0 comments

Loading...

loading...