Wednesday, June 1, 2016

Jawatan Kosong Bank Rakyat (30 Jun 2016)

Jawatan Kerja Kosong Bank Rakyat logo www.ohjob.info jun 2016
Kerja Kosong Bank Rakyat
Permohonan adalah dipelawa kepada warganegara Malaysia bagi mengisi kekosongan jawatan di Bank Rakyat seperti berikut:-


1. Sales Executive (selatan)


MUAT TURUN SYARAT KELAYAKAN
Dan permohonan online


2. Sales Executive (centre)

MUAT TURUN SYARAT KELAYAKAN
Dan permohonan online

Bank Rakyat, kami percaya bahawa transformasi Bank daripada sistem perbankan konvensional kepada sistem perbankan berlandaskan Syariah adalah apa yang mendorong kita untuk menjadi salah satu bank koperasi Islam terbesar di Malaysia. Ditubuhkan pada 28 September 1954 di bawah Ordinan Koperasi 1948, Bank Rakyat telah membolehkan untuk merakam aset berjumlah RM79.21 bilion serta sebelum cukai dan keuntungan sebelum zakat sebanyak RM2.11 bilion pada akhir tahun 2012.

Bertindak sebagai perintis dalam industri perbankan koperasi Islam, Bank Rakyat terus melanjutkan barisan produk seperti i-Aslah (pembiayaan peribadi), al-Manzili (pembiayaan rumah), al-Falah (pembiayaan pendidikan), AITAB (pembiayaan kereta) dan Ar -Rahnu (pajak gadai) dan juga berkhidmat kemudahan pelanggan yang lebih baik untuk memenuhi permintaan tinggi daripada pelanggan. Prestasi kami telah menerima pelbagai pengiktirafan sama ada dari tempatan atau global. Kami sedang mencari mereka yang mencari untuk masa depan yang cerah dalam merealisasikan impian mereka dalam industri perbankan Islam.

Tarikh Tutup Permohonan:- 30 Jun 2016

* Senarai Penuh Jawatan Kosong Yang Telah Dikemaskini (KLIK SINI)

loading...


Terima Kasih Kerana Membaca Dan Menyemak Jawatan Kosong Bank Rakyat (30 Jun 2016) Selamat Memohon Dan Semoga Berjaya Kami Ucapkan, Sila LIKE Facebook Page Kami Dan Kongsikan Kepada Semua.
loading...


Rahsia Temuduga
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
↑ Iklan Disini RM30 Sebulan ↑

* Iklan Disini RM10 Sebulan (Klik Sini)


PERINGATAN: Kami/Ohjob tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Facebook Comment:

0 comments

Loading...

loading...