Sunday, June 12, 2016

Jawatan Kosong Bank Simpanan Nasional (BSN) (10 Julai 2016)

Jawatan Kerja Kosong Bank Simpanan Nasional (BSN) logo www.ohjob.info julai 2016
Kerja Kosong Bank Simpanan Nasional (BSN)
Permohonan adalah dipelawa kepada warganegara Malaysia bagi mengisi kekosongan jawatan di Bank Simpanan Nasional (BSN) seperti berikut:-

1. Unit Trust Specialist (UTS)


MUAT TURUN SYARAT KELAYAKAN
Dan permohonan online


2. Insurance Specialist

MUAT TURUN SYARAT KELAYAKAN
Dan permohonan online

Didorong oleh misi untuk menyampaikan kehidupan yang lebih baik dalam jangkauan semua rakyat Malaysia, BSN berani untuk menjadi lebih baik, menolak hadnya untuk melanjutkan perkhidmatan kepada semua rakyat Malaysia. BSN berusaha untuk memberi rakyat Malaysia peluang yang sama untuk meneruskan masa depan kewangan yang lebih baik dan lebih cerah, dan menjadi pintu masuk mereka untuk kehidupan yang lebih baik. Untuk mencapai matlamat ini, bank itu memanfaatkan kepakaran dan pengalaman keterangkuman kewangan, disokong oleh rangkaian produk dan perkhidmatan yang menyeluruh disampaikan menerusi pelbagai titik sentuh di semua kawasan di negara ini.

Ditubuhkan pada tahun 1974, BSN kini mempunyai lebih daripada 7,000 pekerja, 401 cawangan, 872 Mesin Juruwang Automatik (ATM), 372 Mesin Deposit Tunai (CDM) dan lebih daripada 6000 Berdaftar Agents Perbankan (Ejen Bank BSN) atau EB BSN di seluruh negara. BSN mempunyai lebih 9.1 juta pelanggan di seluruh Malaysia dengan simpanan runcit berjumlah RM14.7 bilion. (Sehingga Julai 2015).
BSN menawarkan pelbagai simpanan, pengurusan kekayaan, perniagaan dan pembiayaan peribadi dan produk kad kedua-dua dalam perbankan konvensional dan Islam.

Tarikh Tutup Permohonan:- 10 Julai 2016

* Senarai Penuh Jawatan Kosong Yang Telah Dikemaskini (KLIK SINI)

loading...


Terima Kasih Kerana Membaca Dan Menyemak Jawatan Kosong Bank Simpanan Nasional (BSN) (10 Julai 2016) Selamat Memohon Dan Semoga Berjaya Kami Ucapkan, Sila LIKE Facebook Page Kami Dan Kongsikan Kepada Semua.
loading...


Rahsia Temuduga
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
↑ Iklan Disini RM30 Sebulan ↑

* Iklan Disini RM10 Sebulan (Klik Sini)


PERINGATAN: Kami/Ohjob tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Facebook Comment:

0 comments

Loading...

loading...