Monday, June 20, 2016

Jawatan Kosong Suruhanjaya Komunikasi Dan Multimedia Malaysia (SKMM) (07 Julai 2016)

Jawatan Kerja Kosong Suruhanjaya Komunikasi Dan Multimedia Malaysia (SKMM) logo www.ohjob.info julai 2016
Suruhanjaya Komunikasi Dan Multimedia Malaysia (SKMM)
Permohonan adalah dipelawa kepada warganegara Malaysia bagi mengisi kekosongan jawatan di Suruhanjaya Komunikasi Dan Multimedia Malaysia (SKMM) seperti berikut:-

1. MCMC Trainee Officer Programme (TOP)

MUAT TURUN SYARAT KELAYAKAN
Dan permohonan online

Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) mengalu-alukan graduan yang sedang mencari untuk kerjaya yang mencabar dalam industri komunikasi dan multimedia untuk memohon sebagai pelatih Program Pegawai Pelatih yang (TOP). SKMM TOP sebahagian daripada program pembangunan modal insan kami yang luas untuk membina sebuah kumpulan pegawai-pegawai muda yang dinamik yang disediakan dalam tenaga kerja SKMM.

Jika anda mempunyai apa yang diperlukan untuk pergi orang-orang batu tambahan dan jika anda bersedia untuk menyahut cabaran persekitaran global yang kompetitif hari ini, kami menyediakan anda dengan peluang yang cemerlang kerjaya dalam organisasi kami.

Apakah TOP?

TOP ialah 6 bulan-program yang direka untuk melatih graduan tempatan yang berminat untuk memulakan kerjaya dalam industri komunikasi dan multimedia. Pemohon yang berjaya hendaklah dilatih di kawasan berikut: -

-Network Keselamatan dan Penguatkuasaan
Pengurusan -Spectrum dan Penomboran
-Licensing Dan Peraturan Ekonomi
-Communication Dan Digital Ekosistem
-Business Pentadbiran dan Pengurusan atau bidang-bidang lain yang berkaitan.

Tarikh Tutup Permohonan:- 07 Julai 2016

* Senarai Penuh Jawatan Kosong Yang Telah Dikemaskini (KLIK SINI)

loading...


Terima Kasih Kerana Membaca Dan Menyemak Jawatan Kosong Suruhanjaya Komunikasi Dan Multimedia Malaysia (SKMM) (07 Julai 2016) Selamat Memohon Dan Semoga Berjaya Kami Ucapkan, Sila LIKE Facebook Page Kami Dan Kongsikan Kepada Semua.
loading...


Rahsia Temuduga
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
↑ Iklan Disini RM30 Sebulan ↑

* Iklan Disini RM10 Sebulan (Klik Sini)


PERINGATAN: Kami/Ohjob tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Facebook Comment:

0 comments

Loading...

loading...