Sunday, August 14, 2016

Jawatan Kosong Perbadanan Pembangunan Pulau Pinang (PDC) (19 Ogos 2016)

Jawatan Kerja Kosong Perbadanan Pembangunan Pulau Pinang (PDC) logo www.ohjob.info ogos 2016
Kerja Kosong Perbadanan Pembangunan Pulau Pinang (PDC)
Permohonan adalah dipelawa kepada warganegara Malaysia bagi mengisi kekosongan jawatan di Perbadanan Pembangunan Pulau Pinang (PDC) seperti berikut:-

1. Horticulturist
2. Project Executive
3. System Analyst
4. IT Project Manager
5. Accountant

MUAT TURUN SYARAT KELAYAKAN
Dan cara memohon

Perbadanan Pembangunan Pulau Pinang (PDC), yang ditubuhkan pada 17 November 1969 agensi pembangunan utama Kerajaan Negeri Pulau Pinang.

Sejak penubuhannya, PDC telah ditugaskan dengan tanggungjawab untuk menerajui pertumbuhan sosio-ekonomi, mewujudkan peluang pekerjaan dan meningkatkan kualiti hidup rakyat Pulau Pinang.

Aktiviti utamanya termasuk menjadi kerajaan pemikir, pembangunan taman perindustrian, pembangunan bandar, pembangunan semula bandar, perumahan yang mampu dimiliki dan pelaburan.

Sejak penubuhannya, PDC telah disewa perairan baru dan usaha dalam pembangunan industri dan perumahan telah meletakkan Pulau Pinang sebagai hab perindustrian, pelancongan dan perkhidmatan utama di rantau ini.

penglihatan PDC ini 'Untuk menjadi agensi Negeri perdana dalam membuat Penang tempat yang lebih baik untuk semua melalui pembangunan sosio-ekonomi yang mapan' berfungsi sebagai panduan dalam semua rancangan pembangunan untuk Pulau Pinang dan rakyatnya.

strategi Perbadanan termasuk merancang dan membangunkan kawasan perindustrian lengkap dengan infrastruktur dan kemudahan yang baik, meningkatkan bank tanah di kawasan strategik bagi pembangunan perindustrian dan campuran, menyediakan perumahan yang mampu dimiliki oleh semua lapisan masyarakat, meremajakan pusat bandar Pulau Pinang melalui pembangunan semula dan pemulihan rancangan strategik bagi KOMTAR dan kawasan Greater KOMTAR, dan untuk menerajui perancangan dan pembangunan bandar baru Batu Kawan.

PDC akan terus memainkan peranan penting sebagai pemangkin pertumbuhan di Pulau Pinang; bekerja seiring dengan sektor awam dan swasta sebagai rakan kongsi dalam proses, dan selaras dengan visi negeri untuk mencapai status bandar antarabangsa.

Tarikh Tutup Permohonan:- 19 Ogos 2016

* Senarai Penuh Jawatan Kosong Yang Telah Dikemaskini (KLIK SINI)

loading...


Terima Kasih Kerana Membaca Dan Menyemak Jawatan Kosong Perbadanan Pembangunan Pulau Pinang (PDC) (19 Ogos 2016) Selamat Memohon Dan Semoga Berjaya Kami Ucapkan, Sila LIKE Facebook Page Kami Dan Kongsikan Kepada Semua.
loading...


Rahsia Temuduga
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
↑ Iklan Disini RM30 Sebulan ↑

* Iklan Disini RM10 Sebulan (Klik Sini)


PERINGATAN: Kami/Ohjob tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Facebook Comment:

0 comments

Loading...

loading...