Sunday, September 25, 2016

Jawatan Kosong Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM) (08 Oktober 2016)

Jawatan Kerja Kosong Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM) Oktober 2016 logo www.ohjob.info
Kerja Kosong Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM) Oktober 2016
Permohonan adalah dipelawa kepada warganegara Malaysia bagi mengisi kekosongan jawatan di Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM) Oktober 2016 seperti berikut:-

1. MEDICAL LABORATORY TECHNOLOGIST (U29)
2. ASSISTANT PHARMACIST (U29)
3. MEDICAL HEALTH ASSISTANT (U11)
4. ASSISTANT ACCOUNTANT (W29)
5. NURSE (U29)
6. CUSTOMER SERVICE OFFICER (N19)

MUAT TURUN SYARAT KELAYAKAN
Dan permohonan online

Penubuhan UIAM pertama kali dicadangkan oleh Perdana Menteri Malaysia, Dr. Mahathir Mohamad, semasa lawatan ke Emiriyah Arab Bersatu pada bulan Januari 1982. Pada 12 Januari 1982, Perdana Menteri, dalam pertemuan dengan Datuk Amar Dr. Sulaiman Daud, Ketua Pengarah Pelajaran, Tan Sri Dato 'Hj. Murad bin Mohd. Nor, dan kakitangan awam dan pegawai kanan dari universites tempatan, secara rasmi keputusan itu. Satu jawatankuasa yang terdiri daripada Naib Canselor, pegawai-pegawai kanan Ministery Pendidikan, dan wakil-wakil dari Jabatan Perdana Menteri itu yang terbentuk. The Paer konsep awal telah disediakan oleh Tan Sri Prof. Dr. Kamal Hassan, dan ia telah diterima selepas dibahaskan oleh Kementerian Pelajaran Malaysia dan yang diluluskan oleh Perdana Menteri pada Februari, 12, 198. Akhirnya, Dato 'Dr. Ariffin Suhaimi, yang kemudiannya menjadi Timbalan rector- merangkap Pemangku rektor di UIAM, telah dibuat pengerusi penyelaras jawatankuasa dan projek penyelaras. Tan Sri Prof. Dr. Kamal Hassan dilantik sebagai ahli jawatankuasa kurikulum termasuk personaliti berprofil tinggi yang ketika itu di Kementerian Pendidikan, Dato 'Dr. Abdul Hamid Othman.

Tarikh Tutup Permohonan:- 08 Oktober 2016

* Senarai Penuh Jawatan Kosong Yang Telah Dikemaskini (KLIK SINI)

loading...


Terima Kasih Kerana Membaca Dan Menyemak Jawatan Kosong Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM) (08 Oktober 2016) Selamat Memohon Dan Semoga Berjaya Kami Ucapkan, Sila LIKE Facebook Page Kami Dan Kongsikan Kepada Semua.
loading...


Rahsia Temuduga
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
↑ Iklan Disini RM30 Sebulan ↑

* Iklan Disini RM10 Sebulan (Klik Sini)


PERINGATAN: Kami/Ohjob tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Facebook Comment:

0 comments

Loading...

loading...