Tuesday, October 4, 2016

Temuduga Terbuka Perusahaan Otomobil Nasional (PROTON) (08 Oktober 2016)

Jawatan Kerja Kosong Perusahaan Otomobil Nasional (PROTON) logo www.ohjob.info oktober 2016
Kerja Kosong Perusahaan Otomobil Nasional (PROTON) Oktober 2016
Permohonan adalah dipelawa kepada warganegara Malaysia bagi mengisi kekosongan jawatan di Perusahaan Otomobil Nasional (PROTON) Oktober 2016 seperti berikut:-

1. PEKERJA PENGELUARAN


Bertempat:

Pusat Jobsmalaysia Negeri Pahang
Aras 1, Pusat Transformasi Bandar (UTC)
Np. 1-4, Jalan Pasar Baru 3
25000 Kuantan
Pahang Darul Makmur

Sebarang pertanyaan, sila hubungi En Shadeli SAham A Khalek di talian 03-5039 2444 atau 017-227 7155 / 012-305 5889

Di PROTON, kita mematuhi kepercayaan yang mudah bahawa segala usaha tidak akan disia-siakan. Kami terus berkembang maju dan berkongsi kepada sifat-sifat asas kejujuran, semangat, kreativiti dan menghormati rakan sekerja dan pelanggan.

Sebagai jenama yang komited untuk menjadi lebih baik, kami menyediakan latihan yang luas dalam usaha untuk mempertingkatkan potensi sepenuhnya dalam setiap pekerja untuk kapasiti optimum masing-masing. Pengurusan memastikan bahawa setiap pekerja yang layak menerima peluang yang sama untuk memajukan dan kemajuan dalam organisasi.

MANFAAT PEKERJA
Kakitangan PROTON adalah aset syarikat. Ia tidak masuk akal untuk menyedari bahawa pelaburan yang paling bijak akan berada dalam pembangunan pekerja.

Manfaat pekerja di PROTON telah distrukturkan untuk mengakui usaha individu, merangsang idea-idea baru, menggalakkan prestasi jualan tertunggak dan akhir sekali, untuk menggalakkan kerja berpasukan dan pembentukan peribadi.

Pengurusan telah direka dengan teliti pelan manfaat pekerja yang terdiri daripada bidang-bidang seperti kenaikan gaji, gaji berubah-ubah dan insentif prestasi, skim persaraan, insurans kesihatan, insurans hayat dan insurans kemalangan berkaitan dengan perlindungan kewangan untuk waris pekerja.

HUBUNGAN KORPORAT
PROTON menyediakan sistem sokongan padu dalam membantu setiap pekerja untuk membangunkan hubungan perniagaan yang berjaya dalam dan mengintegrasikan fungsi dalam perbadanan itu, yang membawa kepada rekod jualan yang lebih memuncak dan penghantaran.

Kami berusaha untuk memastikan satu bahasa yang sama digunakan dan bahawa nilai syarikat adalah selaras dengan amalan pekerja line, dan juga kakitangan. Dalam erti kata lain, Pengurusan menjalankan perniagaannya dengan ketelusan yang terbaik dalam yang bercita-cita untuk memastikan bahawa matlamat bersama dicapai.

Tarikh Tutup Permohonan:- 08 Oktober 2016

* Senarai Penuh Jawatan Kosong Yang Telah Dikemaskini (KLIK SINI)

loading...


Terima Kasih Kerana Membaca Dan Menyemak Temuduga Terbuka Perusahaan Otomobil Nasional (PROTON) (08 Oktober 2016) Selamat Memohon Dan Semoga Berjaya Kami Ucapkan, Sila LIKE Facebook Page Kami Dan Kongsikan Kepada Semua.
loading...


Rahsia Temuduga
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
↑ Iklan Disini RM30 Sebulan ↑

* Iklan Disini RM10 Sebulan (Klik Sini)


PERINGATAN: Kami/Ohjob tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Facebook Comment:

0 comments

Loading...

loading...