Monday, November 14, 2016

Jawatan Kosong Felda Global Ventures (FGV) (11 Disember 2016)

Jawatan Kerja Kosong Felda Global Ventures (FGV) logo www.ohjob.info disember 2016
Kerja Kosong Felda Global Ventures (FGV) Disember 2016
Permohonan adalah dipelawa kepada warganegara Malaysia bagi mengisi kekosongan jawatan di Felda Global Ventures (FGV) Disember 2016 seperti berikut:-

1. ANALYST PROGRAMMER (LOGISTIC & MILL)
2. EXECUTIVE FINANCE, APL
3. EXECUTIVE TECHNICAL / ENGINEER (SERVER)
4. EXECUTIVE TECHNICAL (ELECTRICAL ENGINEER)
5. EXECUTIVE / SENIOR EXECUTIVE BUSINESS ANALYSIS
6. EXECUTIVE, OPERATIONS (LOADING MASTER)
7. EXECUTIVE / SENIOR EXECUTIVE UMRAH & HAJ
8. AGRONOMIST (AGRONOMIC ADVISORY DEPARTMENT)

MUAT TURUN SYARAT KELAYAKAN
Dan permohonan online


Felda Global Ventures Holdings Berhad (FGV) menerajui transformasi perniagaan Felda Kumpulan menjadi sebuah syarikat multinasional bersepadu, memberi tumpuan kepada sektor pertanian perniagaan. FGV melabur dalam aktiviti pelbagai seperti perladangan pelbagai tanaman, minyak & amp; lemak, oleokimia, logistik dan perkhidmatan di seluruh dunia. Dengan operasi di lebih 10 buah negara termasuk Amerika Syarikat, Kanada, China, Australia dan Timur Tengah, Felda Global bertujuan untuk melanjutkan capaiannya dengan membuat pelaburan, pemerolehan dan kerjasama strategik dalam rantaian nilai huluan dan hiliran. Kami terutamanya terlibat dalam perniagaan perladangan, hiliran dan gula.

Diperbadankan di Malaysia sebagai sebuah syarikat sendirian berhad pada tahun 2007, Felda Global Ventures Holdings Sdn Bhd (FGV) pada mulanya beroperasi sebagai cabang komersial Lembaga Kemajuan Tanah Persekutuan (FELDA). Pada 28 Jun 2012, syarikat itu telah disenaraikan di Pasaran Utama Bursa Malaysia Securities Berhad seperti Felda Global Ventures Holdings Berhad.

Hari ini, Felda Global Ventures Holdings Berhad merupakan antara 25 syarikat teratas di Bursa Malaysia dengan permodalan pasaran sebanyak RM16.6 bilion. Felda Global Ventures Holdings Berhad menggunakan berhampiran dengan 19,000 orang dalam kira-kira 44 anak-anak syarikat di lebih sepuluh buah negara.

Tarikh Tutup Permohonan:- 11 Disember 2016

* Senarai Penuh Jawatan Kosong Yang Telah Dikemaskini (KLIK SINI)

loading...


Terima Kasih Kerana Membaca Dan Menyemak Jawatan Kosong Felda Global Ventures (FGV) (11 Disember 2016) Selamat Memohon Dan Semoga Berjaya Kami Ucapkan, Sila LIKE Facebook Page Kami Dan Kongsikan Kepada Semua.
loading...


Rahsia Temuduga
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
↑ Iklan Disini RM30 Sebulan ↑

* Iklan Disini RM10 Sebulan (Klik Sini)


PERINGATAN: Kami/Ohjob tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Facebook Comment:

0 comments

Loading...

loading...