Wednesday, December 7, 2016

Jawatan Kosong Bank Rakyat (06 Januari 2016)

Jawatan Kerja Kosong Bank Rakyat logo www.ohjob.info januari 2017
Kerja Kosong Bank Rakyat Januari 2016
Permohonan adalah dipelawa kepada warganegara Malaysia bagi mengisi kekosongan jawatan di Bank Rakyat Januari 2016 seperti berikut:-

1. EKSEKUTIF SEMENTARA
2. KERANI SEMENTARA

MUAT TURUN SYARAT KELAYAKAN
Dan permohonan online


Bank Rakyat telah ditubuhkan pada 28 September 1954 di bawah Ordinan Koperasi 1948 (dikenali sebagai Akta Koperasi 1993). Kini ia merupakan bank koperasi Islam terbesar di Malaysia dengan memiliki aset berjumlah RM82.88 bilion berakhir Disember 2013. Saluran penyampaian yang cekap turut diperluaskan serta sentiasa ditambah baik. Kami terus mengekalkan imej korporat yang mesra untuk menempatkan diri pada asas yang tepat sebagai Bank Pilihan Anda. Kami telah menerima pelbagai pengiktirafan berkaitan industri mahupun sebagai sebuah organisasi baik di Malaysia mahupun di peringkat antarabangsa.

Tarikh Tutup Permohonan:- 06 Januari 2016

* Senarai Penuh Jawatan Kosong Yang Telah Dikemaskini (KLIK SINI)

loading...


Terima Kasih Kerana Membaca Dan Menyemak Jawatan Kosong Bank Rakyat (06 Januari 2016) Selamat Memohon Dan Semoga Berjaya Kami Ucapkan, Sila LIKE Facebook Page Kami Dan Kongsikan Kepada Semua.
loading...


Rahsia Temuduga
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
↑ Iklan Disini RM30 Sebulan ↑

* Iklan Disini RM10 Sebulan (Klik Sini)


PERINGATAN: Kami/Ohjob tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Facebook Comment:

0 comments

Loading...

loading...