Monday, December 19, 2016

Jawatan Kosong Universiti Malaysia Sabah (UMS) (31 Disember 2016)

Jawatan Kerja Kosong Universiti Malaysia Sabah (UMS) logo www.ohjob.info disember 2016
Kerja Kosong Universiti Malaysia Sabah (UMS) Disember 2016
Permohonan adalah dipelawa kepada warganegara Malaysia bagi mengisi kekosongan jawatan di Universiti Malaysia Sabah (UMS) Disember 2016 seperti berikut:-

1. Pegawai Perubatan UD43
2. Penolong Pegawai Perubatan U29
3. Pembantu Kemahiran H19

MUAT TURUN SYARAT KELAYAKAN

PERMOHONAN ONLINE

Universiti Malaysia Sabah, adalah sebuah universiti awam yang ke sembilan ditubuhkan di Malaysia. Matlamat kewujudan UMS bukan semata-mata menghasilkan sumber manusia untuk memenuhi keperluan negara, akan tetapi bermatlamat menghasilkan graduan yang berbakat, berkemahiran tinggi dan mengkhusus dalam pelbagai bidang.

Justeru itu, UMS mengutamakan kualiti menyeluruh termasuklah kualti graduan serta  kualiti institusi. UMS  bertekad  untuk mencapai kecemerlangan ilmiah dalam pelbagai bidang ilmu untuk mencapai pengiktirafan antarabangsa menerusi pengajaran dan pembelajaran, penyelidikan dan penerbitan, khidmat masyarakat serta mencapai keseimbangan pengkhususan ilmu dan keperibadian pelajarnya. Ia juga mendukung aspirasi utama yang digariskan di dalam Malaysia Education Blueprint 2015-2025 (Pendidikan Tinggi) ,UMS komited merealisasikan transformasi pendidikan bagi menghasilkan golongan belia yang mampu menangani cabaran serta suasana masa depan yang rumit dan sentiasa berubah.

Tarikh Tutup Permohonan:- 31 Disember 2016

* Senarai Penuh Jawatan Kosong Yang Telah Dikemaskini (KLIK SINI)

loading...


Terima Kasih Kerana Membaca Dan Menyemak Jawatan Kosong Universiti Malaysia Sabah (UMS) (31 Disember 2016) Selamat Memohon Dan Semoga Berjaya Kami Ucapkan, Sila LIKE Facebook Page Kami Dan Kongsikan Kepada Semua.
loading...


Rahsia Temuduga
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
↑ Iklan Disini RM30 Sebulan ↑

* Iklan Disini RM10 Sebulan (Klik Sini)


PERINGATAN: Kami/Ohjob tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Facebook Comment:

0 comments

Loading...

loading...