Sunday, January 1, 2017

Jawatan Kosong SIRIM Berhad (13 Januari 2017)

Jawatan Kerja Kosong SIRIM Berhad logo www.ohjob.info januari 2017
Kerja Kosong SIRIM Berhad Januari 2017
Permohonan adalah dipelawa kepada warganegara Malaysia bagi mengisi kekosongan jawatan di SIRIM Berhad Januari 2017 seperti berikut:-

1. PRINTING ASSISTANT
2. SENIOR ACCOUNTANT
3. SENIOR GENERAL MANAGER
4. EXECUTIVE

MUAT TURUN SYARAT KELAYAKAN
Dan permohonan online


SIRIM adalah sebuah organisasi penyelidikan dan teknologi industri terulung di Malaysia, yang dimiliki sepenuhnya oleh Kementerian Kewangan Diperbadankan. Dengan lebih daripada empat puluh tahun pengalaman dan kepakaran, SIRIM telah diberi mandat sebagai jentera untuk penyelidikan dan pembangunan teknologi, dan juara kebangsaan yang berkualiti.

SIRIM sentiasa memainkan peranan penting dalam pembangunan sektor swasta di negara ini. Dengan kelebihan yang unik dalam penyelidikan dan inovasi teknologi, piawaian industri dan kualiti, SIRIM menawarkan penyelesaian khusus untuk memenuhi keperluan semua sektor industri, menjadikannya rakan teknologi yang sesuai untuk PKS. Dengan memanfaatkan kepakaran dan pengetahuan, kita memberi tumpuan kepada membangunkan teknologi baru dan penambahbaikan dalam pembuatan, teknologi dan sektor perkhidmatan bagi membolehkan perniagaan dan meningkatkan kehidupan.

produk dan perkhidmatan Malaysia bersama-sama dengan rakan industri, SIRIM telah membolehkan mencapai pengiktirafan dalam kualiti dan inovasi di seluruh dunia.

Tarikh Tutup Permohonan:- 13 Januari 2017

* Senarai Penuh Jawatan Kosong Yang Telah Dikemaskini (KLIK SINI)

loading...


Terima Kasih Kerana Membaca Dan Menyemak Jawatan Kosong SIRIM Berhad (13 Januari 2017) Selamat Memohon Dan Semoga Berjaya Kami Ucapkan, Sila LIKE Facebook Page Kami Dan Kongsikan Kepada Semua.
loading...


Rahsia Temuduga
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
↑ Iklan Disini RM30 Sebulan ↑

* Iklan Disini RM10 Sebulan (Klik Sini)


PERINGATAN: Kami/Ohjob tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Facebook Comment:

0 comments

Loading...

loading...