Sunday, April 16, 2017

Jawatan Kosong MDTM - Majlis Daerah Tanah Merah (26 April 2017)

Jawatan Kerja Kosong MDTM - Majlis Daerah Tanah Merah logo www.ohjob.info april 2017
Kerja Kosong MDTM - Majlis Daerah Tanah Merah April 2017
Permohonan adalah dipelawa kepada warganegara Malaysia bagi mengisi kekosongan jawatan di MDTM - Majlis Daerah Tanah Merah April 2017 seperti berikut:-

1. PEGAWAI PERANCANG BANDAR & DESA J41
2. PENOLONG JURUUKUR BAHAN JA29
3. PEMBANTU PENGUATKUASA KP19
4. PEMBANTU TADBIR N19

Tarikh Tutup Permohonan:- 26 April 2017

Permohonan hendaklah menggunakan Borang Permohonan yang boleh didapati di Majlis Daerah Tanah Merah dengan harga RM3.00. Pembelian melalui pos hendaklah menggunakan Wang Pos di atas nama Yang Dipertua, Majlis Daerah Tanah Merah beserta sampul surat saiz A4, beralamat sendiri dan bersetem RM1.00. Satu permohonan jawatan sahaja boleh diisi menggunakan satu Borang Permohonan sahaja.

Borang permohonan hendaklah ditandatangani dan disertakan dengan sekeping gambar berukuran passport, salinan Kad Pengenalan, Sijil Kelahiran, Sijil-sijil Persekolahan, Sijil/Diploma/Ijazah yang berkaitan, keputusan peperiksaan akhir bagi kelayakan yang disyaratkan dan lain-lain dokumen pengesahan yang berkaitan dengan jawatan yang dipohon yang telah disahkan.

Alamat Permohonan :

YANG DIPERTUA
MAJLIS DAERAH TANAH MERAH
17500 TANAH MERAH
KELANTAN

Permohonan yang tidak lengkap dan tidak memenuhi syarat akan ditolak Hanya calon-calon yang layak selepas tapisan sahaja yang akan dipanggil temuduga. Permohonan yang tidak menerima sebarang jawapan selepas enam (6) bulan dari tarikh tutup iklan hendaklah dianggap tidak berjaya.

MAKLUMAT LANJUT JAWATAN KOSONG

CARA MEMOHON

* Senarai Penuh Jawatan Kosong Yang Telah Dikemaskini (KLIK SINI)

loading...


Terima Kasih Kerana Membaca Dan Menyemak Jawatan Kosong MDTM - Majlis Daerah Tanah Merah (26 April 2017) Selamat Memohon Dan Semoga Berjaya Kami Ucapkan, Sila LIKE Facebook Page Kami Dan Kongsikan Kepada Semua.
loading...


Rahsia Temuduga
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
↑ Iklan Disini RM30 Sebulan ↑

* Iklan Disini RM10 Sebulan (Klik Sini)


PERINGATAN: Kami/Ohjob tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Facebook Comment:

0 comments

Loading...

loading...