Monday, March 26, 2018

Kerja Kosong MAKNA - Majlis Kanser Nasional (21 April 2018)

Jawatan Kerja Kosong MAKNA - Majlis Kanser Nasional logo www.findkerja.com april 2018
Applications are invited to qualified Malaysian citizens to fill the following position: -

1. IT NETWORK SUPPORT
2. GRAPHIC CUM WEB DEVELOPER
3. PHP DEVELOPER

http://www.findkerja.com/2018/03/jawatan-kosong-makna-majlis-kanser-april-2018.html

Tarikh Tutup Permohonan:- 21 April 2018

Majlis Kanser Nasional atau lebih dikenali sebagai MAKNA merupakan sebuah pertubuhan sosial bukan berasaskan keuntungan terutamanya ditugaskan untuk mengumpulkan dan menggunakan setiap usaha, kepakaran dan kebajikan dari setiap lapisan masyarakat untuk melawan kanser dan mengurangkan kesakitan, penderitaan dan morbiditi yang pesakit kanser sering alami. Ia bertujuan untuk menyediakan penjagaan rawatan, penjagaan pencegahan, penyelidikan dan perkhidmatan sokongan kanser untuk pesakit kanser dan keluarga mereka, kumpulan berisiko tinggi dan orang awam di Malaysia dan seluruh dunia. Bersama-sama dengan rakyat Malaysia dari semua lapisan masyarakat, MAKNA berharap untuk memberi inspirasi kepada perubahan luar biasa dan memberi orang yang terlibat dengan kanser diperbaharui harapan dalam kehidupan.

MAKNA berdaftar di bawah Daftar Pertubuhan Malaysia pada 10 November 1994 dan dilancarkan secara rasmi pada 30 Mac 1995. Ia diasaskan oleh Dato' Mohd Farid Ariffin di Kuala Lumpur, Malaysia. Organisasi ini dinamakan selepas perkataan bahasa Melayu bagi 'makna' dan slogannya adalah "Mengingati Makna Kehidupan" (A Meaning to Life)

* Senarai Penuh Jawatan Kosong Yang Telah Dikemaskini (KLIK SINI)

loading...


Terima Kasih Kerana Membaca Dan Menyemak Kerja Kosong MAKNA - Majlis Kanser Nasional (21 April 2018) Selamat Memohon Dan Semoga Berjaya Kami Ucapkan, Sila LIKE Facebook Page Kami Dan Kongsikan Kepada Semua.
loading...


Rahsia Temuduga
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
↑ Iklan Disini RM30 Sebulan ↑

* Iklan Disini RM10 Sebulan (Klik Sini)


PERINGATAN: Kami/Ohjob tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Facebook Comment:

0 comments

Loading...

loading...