Tuesday, July 17, 2018

Jawatan Kosong ST - Suruhanjaya Tenaga (03 Ogos 2018)

Jawatan Kerja Kosong ST - Suruhanjaya Tenaga logo www.ohjob.info www.findkerja.com ogos 2018
Applications are invited to qualified Malaysian citizens to fill the following position: -

1. Administrative Assistant
2. Executive - Eletcrical Engineering

http://www.findkerja.com/2018/07/jawatan-kosong-suruhanjaya-tenaga-st-ogos-2018.html

Tarikh Tutup Permohonan:- 03 Ogos 2018

Suruhanjaya Tenaga Malaysia (didaftarkan sebagai Suruhanjaya Tenaga; singkatan ST) ditubuhkan di bawah Akta Suruhanjaya Tenaga 2001 sebagai pengawal baharu untuk industri tenaga di Semenanjung Malaysia dan Sabah. Suruhanjaya ini ditubuhkan untuk memastikan bahawa industri tenaga dimajukan dengan cara cekap agar Malaysia bersedia untuk menghadapi cabaran baharu globalisasi dan perlonggaran, dengan kerapnya dalam industri bekalan tenaga.

Suruhanjaya itu mengawalselia dan menggalakkan semua perkara yang berhubungan dengan industri elektrik dan bekalan gas dalam ruang lingkup undang-undang yang terpakai iaitu Akta Bekalan Elektrik 1990, Lesen Peraturan Bekalan 1990, Akta Bekalan Gas 1993, Peraturan Elektrik 1994 dan Peraturan Bekalan Gas 1997. Dalam melaksanakan peranan suruhanjaya itu mengambil pendekatan pengawalseliaan.

* Senarai Penuh Jawatan Kosong Yang Telah Dikemaskini (KLIK SINI)

loading...


Terima Kasih Kerana Membaca Dan Menyemak Jawatan Kosong ST - Suruhanjaya Tenaga (03 Ogos 2018) Selamat Memohon Dan Semoga Berjaya Kami Ucapkan, Sila LIKE Facebook Page Kami Dan Kongsikan Kepada Semua.
loading...


Rahsia Temuduga
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
↑ Iklan Disini RM30 Sebulan ↑

* Iklan Disini RM10 Sebulan (Klik Sini)


PERINGATAN: Kami/Ohjob tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Facebook Comment:

0 comments

Loading...

loading...