Sunday, October 14, 2018

Jawatan Kosong PKB - Perbadanan Pembangunan Kampong Bharu (22 Oktober 2018)

Jawatan Kerja Kosong PKB - Perbadanan Pembangunan Kampong Bharu logo www.ohjob.info www.findkerja.com oktober 2018
Applications are invited to qualified Malaysian citizens to fill the following position: -

1. PEGAWAI UNDANG-UNDANG L48
2. PEMBANTU TADBIR N19
3. PEMANDU KENDERAAN H11

http://www.findkerja.com/2018/10/jawatan-kosong-perbadanan-pembangunan-kampong-bharu-oktober-2018.html

Tarikh Tutup Permohonan:- 22 Oktober 2018

Perbadanan Pembangunan Kampung Baru telah ditubuhkan oleh kerajaan Malaysia dan mula beroperasi pada 2011. Fungsinya sebagai perancang dan pengawal selia pembangunan Kampung Baru di Kuala Lumpur. Ia bukan satu bisnes entiti tetapi akan berfungsi sebagai pengawalseliaan pembangunan untuk memajukan harta di Kampung Baru.

Kampung Baru Kuala Lumpur meliputi 7 buah kampung ,seluas 90.2 hektar dan berusia 110 tahun. Ia kini mempunyai 35,000 penduduk.

Pada 2 Ogos 2010, Menteri Wilayah Persekutuan dan Kesejahteraan Bandar, Datuk Raja Nong Chik Raja Zainal Abidin menyatakan rang undang-undang akan digubal dan dibentangkan di Dewan Rakyat. Makmal / Lab Rang Undang-Undang Perbadanan Kampung Baru dihadiri 50 pemilik dan pewaris tanah Kampung Baru Kuala Lumpur serta badan bukan kerajaan Melayu dan pemaju. Draf undang-undang perbadanan akan dikemukakan kepada Jabatan Peguam Negara bagi tujuan penggubalan.

* Senarai Penuh Jawatan Kosong Yang Telah Dikemaskini (KLIK SINI)

loading...


Terima Kasih Kerana Membaca Dan Menyemak Jawatan Kosong PKB - Perbadanan Pembangunan Kampong Bharu (22 Oktober 2018) Selamat Memohon Dan Semoga Berjaya Kami Ucapkan, Sila LIKE Facebook Page Kami Dan Kongsikan Kepada Semua.
loading...


Rahsia Temuduga
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
↑ Iklan Disini RM30 Sebulan ↑

* Iklan Disini RM10 Sebulan (Klik Sini)


PERINGATAN: Kami/Ohjob tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Facebook Comment:

0 comments

Loading...

loading...