Wednesday, August 28, 2019

Jawatan Kosong di Universiti Teknologi Mara (UiTM) – 18 September 2019

Jawatan Kosong di Universiti Teknologi Mara (UiTM) – 18 September 2019
Jawatan Kosong di Universiti Teknologi Mara (UiTM) – 18 September 2019 - Credit To : www.ejawatan.net

Pemohon daripada warganegara Malaysia yang memenuhi info kelayakan yang telah ditetapkan dijemput untuk membuat permohonan jawatan kosong di Universiti Teknologi Mara (UiTM) Kelantan sebagai :

1. PENOLONG PEREKA GRAFIK B29
2. PENOLONG PEGAWAI PERANGKAAN E29
3. PENOLONG PEGAWAI TEKNOLOGI MAKLUMAT FA29
4. PEGAWAI EKSEKUTIF N29

jawatan kosong uitm 2018

Tarikh tutup permohonan : 18 September 2019
Lokasi : Selangor
Sektor : Kerajaan

Jika anda berminat untuk mengetahui lebih lanjut mengenai syarat dan kelayakan jawatan kosong terkini yang ditawarkan oleh Universiti Teknologi Mara (UiTM) ini, sila klik pautan yang dipaparkan di bawah.

► Klik untuk info lanjut

Universiti Teknologi MARA (UiTM) merupakan sebuah universiti awam di Malaysia yang berpusat di Shah Alam. Ditubuhkan pada tahun 1956 sebagai Dewan Latehan RIDA, UiTM membuka pintu kepada lebih kurang 50 pelajar dengan fokus untuk membantu orang Melayu di luar bandar. Sejak itu, UiTM telah berkembang menjadi institusi pendidikan tinggi terbesar di Malaysia dengan infrastruktur fizikal, organisasi kakitangan (akademik dan bukan akademik), dan pendaftaran pelajar.

Universiti ini terdiri daripada satu kampus utama, 13 kampus negeri berautonomi dan 21 kampus satelit yang keseluruhan berjumlah 35 kampus. Dengan 17,488 staf akademik dan bukan akademik, UiTM menawarkan lebih kurang 515 program dari peringkat asas hingga peringkat pascasarjana. UiTM merupakan rumah kepada seramai 170,514 pelajar (tempatan, bumiputera dan pelajar antarabangsa), yang terlibat secara sepenuh masa dan sambilan. Pengajaran di UiTM dijalankan sepenuhnya dalam bahasa Inggeris.

Untuk info lanjut mengenai UiTM, sila layari laman web rasmi UiTM dengan klik pautan ini.

The post Jawatan Kosong di Universiti Teknologi Mara (UiTM) – 18 September 2019 appeared first on JAWATAN KOSONG 2019.


► Klik untuk senarai jawatan kosong

* Senarai Penuh Jawatan Kosong Yang Telah Dikemaskini (KLIK SINI)

loading...


Terima Kasih Kerana Membaca Dan Menyemak Jawatan Kosong di Universiti Teknologi Mara (UiTM) – 18 September 2019 Selamat Memohon Dan Semoga Berjaya Kami Ucapkan, Sila LIKE Facebook Page Kami Dan Kongsikan Kepada Semua.
loading...


Rahsia Temuduga
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
↑ Iklan Disini RM30 Sebulan ↑

* Iklan Disini RM10 Sebulan (Klik Sini)


PERINGATAN: Kami/Ohjob tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Facebook Comment:

0 comments

Loading...

loading...