Monday, May 9, 2016

Jawatan Kosong HSBC Bank Malaysia Berhad (20 Mei 2016)

Jawatan Kerja Kosong HSBC Bank Malaysia Berhad logo www.ohjob.info mei 2016
Kerja Kosong HSBC Bank Malaysia Berhad
Permohonan adalah dipelawa kepada warganegara Malaysia bagi mengisi kekosongan jawatan di HSBC Bank Malaysia Berhad seperti berikut:-

1. Kerani


MUAT TURUN SYARAT KELAYAKAN
Dan permohonan online

Sesetengah kerjaya membuka lebih banyak pintu daripada yang lain.
Jika anda sedang mencari kerjaya yang akan membuka peluang-peluang baru, menyertai HSBC dan mengalami kemungkinan. Sama ada anda mahu kerjaya yang boleh membawa anda ke bahagian atas, atau hanya membawa anda ke arah baru yang menarik, HSBC menawarkan peluang, sokongan dan ganjaran yang akan membawa anda lagi.

Jualan, Pengedaran dan Pembangunan Perniagaan memainkan peranan penting dalam memenuhi keperluan pelanggan dengan menawarkan produk yang betul melalui saluran yang betul untuk segmen pelanggan yang betul, sekali gus memaksimumkan nilai dan perniagaan hasil. Bertanggungjawab untuk mencapai sasaran jualan dan pendapatan dan melaksanakan strategi pengedaran, pasukan memacu penyampaian pasaran terkemuka pengalaman pelanggan runcit.

Kami sedang mencari individu bercita-cita tinggi untuk menyertai Jualan kami, pasukan Pembangunan Perniagaan Pengedaran dan dalam peranan Masa Skala Kerani, bekerja bersama-sama dengan rakan-rakan untuk menentukan, mengurus dan mencapai sasaran perniagaan bahagian.

Tarikh Tutup Permohonan:- 20 Mei 2016

* Senarai Penuh Jawatan Kosong Yang Telah Dikemaskini (KLIK SINI)

loading...


Terima Kasih Kerana Membaca Dan Menyemak Jawatan Kosong HSBC Bank Malaysia Berhad (20 Mei 2016) Selamat Memohon Dan Semoga Berjaya Kami Ucapkan, Sila LIKE Facebook Page Kami Dan Kongsikan Kepada Semua.
loading...


Rahsia Temuduga
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
↑ Iklan Disini RM30 Sebulan ↑

* Iklan Disini RM10 Sebulan (Klik Sini)


PERINGATAN: Kami/Ohjob tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Facebook Comment:

0 comments

Loading...

loading...