Sunday, July 17, 2016

Jawatan Kosong Jabatan Pengairan dan Saliran Negeri Kedah (28 Julai 2016)

Jawatan Kerja Kosong Jabatan Pengairan dan Saliran Negeri Kedah logo www.ohjob.info julai 2016
Kerja Kosong Jabatan Pengairan dan Saliran Negeri Kedah
Permohonan adalah dipelawa kepada warganegara Malaysia bagi mengisi kekosongan jawatan di Jabatan Pengairan dan Saliran Negeri Kedah seperti berikut:-

1. Pengawal Keselamatan KP11

MUAT TURUN SYARAT KELAYAKAN
Dan cara memohon

Pemohon hanya dibenarkan memohon satu jawatan sahaja yang diiklan dengan syarat mereka memenuhi syarat lantikan dan kelayakan yang ditetapkan.

Semua maklumat yang diberikan di dalam borang permohonan hendaklah benar. Jika terdapat sebarang penipuan di dalam maklumat yang diberikan, permohonan akan dibatalkan serta merta dan nama pemohon akan disenarai hitamkan.

Pegawai-pegawai yang sedang berkhidmat di dalam perkhidmatan tetap, sementara dan kontrak hendaklah mengemukakan permohonan melalui Ketua Jabatan masing-masing mengikut peruntukan dalam Peraturanperaturan Pegawai Awam (Perlantikan, Kenaikan Pangkat dan Penamatan Perkhidmatan ) 2005 dan Ketua Jabatan dikehendaki mengemukakan permohonan itu bersama-sama dengan salinan KENYATAAN PERKHIDMATAN (disediakan, disahkan dan ditandatangani oleh pihak pejabat yang menyimpan Buku Perkhidmatan ) dan salinan LAPORAN PENILAIAN PRESTASI. Permohonan calon-calon tanpa disertakan dengan salinan Kenyataan Perkhidmatan dan salinan Laporan Penilaian Prestasi dianggap tidak lengkap dan tidak akan diberi pertimbangan.

Semua permohonan hendaklah disertakan salinan dokumen-dokumen berikut yang telah disahkan bersama-sama borang permohonan;
a) Sekeping gambar (terbaru) berukuran passport
b) Kad Pengenalan
c) Sijil Pendaftaran/Sijil Lahir
d) Sijil Berhenti Sekolah
e) Sijil Persekolahan
f) Salinan Kenyataan Perkhidmatan dan Laporan Sulit yang terkini bagi calon yang sedang berkhidmat dengan kerajaan

Borang Permohonan yang diisi lengkap bersama-sama dengan salinan sijil dan dokumen-dokumen lain yang berkaitan dan disahkan hendaklah dikemukakan dengan menggunakan sampul surat berukuran 229mm x 423mm Dipenjuru atas sebelah kiri sampul surat berkenaan hendaklah ditulis HURUS BESAR yang jelas, NAMA JAWATAN YANG DIPOHON

Semua permohonan hendaklah sampai ke alamat berkut sebelum atau pada 28 Julai 2016

PENGARAH,
JABATAN PENGAIRAN DAN SALIRAN
NEGERI KEDAH DARUL AMAN,
TINGKAT 7, BANGUNAN SULTAN ABDUL HALIM,
JALAN SULTAN BADLISHAH,
05000 ALOR SETAR,
KEDAH DARUL AMAN.

Tarikh Tutup Permohonan:- 28 Julai 2016

* Senarai Penuh Jawatan Kosong Yang Telah Dikemaskini (KLIK SINI)

loading...


Terima Kasih Kerana Membaca Dan Menyemak Jawatan Kosong Jabatan Pengairan dan Saliran Negeri Kedah (28 Julai 2016) Selamat Memohon Dan Semoga Berjaya Kami Ucapkan, Sila LIKE Facebook Page Kami Dan Kongsikan Kepada Semua.
loading...


Rahsia Temuduga
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
↑ Iklan Disini RM30 Sebulan ↑

* Iklan Disini RM10 Sebulan (Klik Sini)


PERINGATAN: Kami/Ohjob tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Facebook Comment:

0 comments

Loading...

loading...