Monday, October 3, 2016

Jawatan Kosong Syarikat Bekalan Air Selangor (SYABAS) (30 Oktober 2016)

Jawatan Kerja Kosong Syarikat Bekalan Air Selangor (SYABAS) logo www.ohjob.info oktober 2016
Kerja Kosong Syarikat Bekalan Air Selangor (SYABAS) Oktober 2016
Permohonan adalah dipelawa kepada warganegara Malaysia bagi mengisi kekosongan jawatan di Syarikat Bekalan Air Selangor (SYABAS) Oktober 2016 seperti berikut:-

1. Executive, Corporate
2. Executive, Account Receivable
3. Manager Insurance
4. General Manager, Media, Events & Internal Communications

MUAT TURUN SYARAT KELAYAKAN
Dan permohonan online


Syarikat Bekalan Air Selangor Sdn Bhd (SYABAS), ahli Kumpulan Air Selangor, telah ditubuhkan pada 8 Julai 1996 di bawah Akta Syarikat Malaysia 1965 untuk menjalankan perkhidmatan bekalan air di Negeri Selangor dan Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur dan Putrajaya.

Tanggungjawab kami ialah membekalkan tanpa gangguan air bersih berkualiti kepada pengguna. Selain itu, SYABAS melaksanakan berkala dan penyelenggaraan berkala infrastruktur dan aset berkaitan air, menggantikan penuaan paip dan meter air, menawarkan perkhidmatan pelanggan yang cemerlang, menyediakan kaedah pembayaran yang mudah kepada pengguna dan menggalakkan kesedaran pengguna mengenai isu-isu yang berkaitan dengan air untuk memastikan kualiti standard hidup dikekalkan.

Tarikh Tutup Permohonan:- 30 Oktober 2016

* Senarai Penuh Jawatan Kosong Yang Telah Dikemaskini (KLIK SINI)

loading...


Terima Kasih Kerana Membaca Dan Menyemak Jawatan Kosong Syarikat Bekalan Air Selangor (SYABAS) (30 Oktober 2016) Selamat Memohon Dan Semoga Berjaya Kami Ucapkan, Sila LIKE Facebook Page Kami Dan Kongsikan Kepada Semua.
loading...


Rahsia Temuduga
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
↑ Iklan Disini RM30 Sebulan ↑

* Iklan Disini RM10 Sebulan (Klik Sini)


PERINGATAN: Kami/Ohjob tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Facebook Comment:

0 comments

Loading...

loading...