Wednesday, November 2, 2016

Jawatan Kosong Universiti Malaysia Kelantan (UMK) (09 November 2016)

Jawatan Kerja Kosong Universiti Malaysia Kelantan (UMK) logo www.ohjob.info november 2016
Kerja Kosong Universiti Malaysia Kelantan (UMK) November 2016
Permohonan adalah dipelawa kepada warganegara Malaysia bagi mengisi kekosongan jawatan di Universiti Malaysia Kelantan (UMK) November 2016 seperti berikut:-

1. PEGAWAI UNDANG-UNDANG L41

MUAT TURUN SYARAT KELAYAKAN

PERMOHONAN ONLINE

Sejajar dengan wawasan kerajaan untuk memacu negara untuk menjadi sebuah negara berpendapatan tinggi, UMK bercita-cita untuk membantu mengekalkan hasrat murni ini dengan membuat kemajuan dalam membiak modal insan bagi merangsang kepada pembangunan negara. Sejak penubuhannya pada tahun 2007, UMK telah semakin memainkan peranan penting dalam memperjuangkan pendidikan keusahawanan di Malaysia bagi melahirkan graduan berbakat.

Secara berpusat pada konsep, "Keusahawanan adalah Teras kami", usaha dalam menegakkan pendidikan keusahawanan akan menjadi sia-sia tanpa tenaga kerja yang cekap dan berkesan. Memajukan pada platform kecemerlangan, YBhg. Prof. Dato 'Dr. Mortaza Bin Mohamed, Naib Canselor, di kepala universiti bersama-sama dengan sokongan kuat dari pihak pengurusan atasan dan juga orang kuat ahli akademik, mereka mempunyai semua bersedia UMK untuk menjadi sebuah institusi bereputasi pengajian tinggi di menawarkan program berkualiti tinggi yang memenuhi permintaan pasaran. Bermula dengan hanya empat program (Teknologi Kreatif, Warisan, Keusahawanan & Perniagaan dan Sains Gunaan - Teknologi Pertanian Keusahawanan), kini UMK menawarkan dua puluh tujuh program diversed di lima fakulti sempena permintaan semasa dan pembangunan industri.

Dalam persediaan untuk pembangunan pepejal lanjut mengenai modal insan, bantuan diperoleh dari sistem sokongan teguh bagi memenuhi permintaan pihak yang berkepentingan. Kakitangan sokongan yg tak tahu lelah dan ekosistem yang cekap telah menyumbang dalam menyediakan persekitaran pembelajaran yang kondusif dan yg bertepatan untuk pelajar. Selaras dengan kemajuan moden, UMK kini bersedia untuk menerokai semua possibilites.

Tarikh Tutup Permohonan:- 09 November 2016

* Senarai Penuh Jawatan Kosong Yang Telah Dikemaskini (KLIK SINI)

loading...


Terima Kasih Kerana Membaca Dan Menyemak Jawatan Kosong Universiti Malaysia Kelantan (UMK) (09 November 2016) Selamat Memohon Dan Semoga Berjaya Kami Ucapkan, Sila LIKE Facebook Page Kami Dan Kongsikan Kepada Semua.
loading...


Rahsia Temuduga
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
Iklan Disini www.ohjob.info RM30 Sebulan
↑ Iklan Disini RM30 Sebulan ↑

* Iklan Disini RM10 Sebulan (Klik Sini)


PERINGATAN: Kami/Ohjob tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Facebook Comment:

0 comments

Loading...

loading...